Bu araştırmanın genel amacı; okul sonrası uygulanan matematik odaklı STEM etkinliklerinin sonuçlarını ortaya koymaktır. Bu araştırmada nitel araştırma desenlerinden durum çalışması (case study) deseni kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu Eski-şehir’de yer alan bir devlet okulunda 2019-2020 öğretim yılı güz dönemimde öğrenim gören ve okul sonrası STEM kulübüne gönüllü olarak katılan 3. ve 4. sınıf öğrencileri oluşturmaktadır. Çalışma grubu “ölçüt örneklem” tekniği ile belirlenmiş olup, kararlaştı-rılan ölçütlere göre 15 kız, 14 erkek olmak üzere toplamda 29 öğrenci, katılımcı olarak belirlenmiştir. Bu araştırmada veri toplama araçları olarak odak grup görüşmesi, araştır-macı günlüğü, öğrenci günlükleri ve öğrenci ürünlerinden yararlanılmıştır. Araştırmacı tarafından tasarlanan STEM etkinliğine ilişkin ön çalışmalar yapılmıştır. STEM Ku-lübü’nün başladığı haftadan asıl etkinlik haftasına kadar çeşitli STEM etkinlikleri yapıl-mış ve her etkinlikten önce öğrencilerin motivasyonunu artırmak amacıyla, araştırmacı-nın veya öğrencilerin belirlediği dikkat çekici oyunlar oynatılmıştır. Öğrencilerden uygu-lama süresince gerçekleştirilen etkinliklerin ardından günlük tutmaları istenmiştir. Ayrıca araştırmacı tarafından da her uygulamanın sonunda günlük tutulmuştur. 4 hafta, 8 saat süren uygulama sonunda, öğrenciler ile odak grup görüşmeleri gerçekleştirilmiştir. Ça-lışma grubu öğrencileri ile yapılan odak grup görüşmesi verileri ve araştırmacı-öğrenci günlüklerindeki veriler, birlikte içerik analizi ile çözümlenmiştir. Öğrenci görüşleri, öğ-renci günlükleri ve araştırmacı günlüğü incelendiğinde, öğrencilerin genel olarak etkinlik sürecinden keyif aldıkları, bazı noktalarda zorlansalar da iş birliği ile süreci başarılı bir şekilde tamamladıkları görülmüştür
The general purpose of this research; to reveal the results of mathematics-focused STEM activities applied after school. Case study design, one of the qualitative research designs, was used in this study. The study group of the research consists of 3rd and 4th grade students studying at a public school in Eskişehir in the fall semester of the 2019-2020 academic year and voluntarily participating in the after-school STEM club. The study group was determined by the "criterion sampling" technique, and as a result of the technique, a total of 29 students, 15 girls and 14 boys, were determined as participants. In this research, focus group interview, researcher diary, student diaries and student prod-ucts were used as data collection tools. Preliminary studies were carried out on the STEM activity designed by the researcher, in order to prepare the students for the activity, games were played before the activity. During the application, students were asked to keep a diary every week after the activity. In addition, a diary was kept by the researcher at the end of each application. At the end of the application, which lasted 4 weeks, 8 hours, focus group interviews were held with the students. Focus group interview data with study group students and the data in the researcher-student diaries were obtained by content analysis together. When students' opinions, student diaries and researcher's diaries were examined, it was seen that the students generally enjoyed the activity process, and alt-hough they had difficulties at some points, they successfully completed the process with cooperation.