ESOGÜ Akademik Açık Erişim Sistemi
Ara
Giriş
English
Türkçe
Ana Sayfa
→
Enstitüler
→
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filtreler
Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.
Güncel Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Yeni Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Bölüm için toplam 11 sonuç üzerinden gösterilen 10 öğe.
(0.196 saniye)
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisi: bir meta-analiz çalışması
Kaşarcı, İsmail
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2013
)
İlkokul öğrencilerine yönelik çevre tutum ölçeği geliştirme çalışması
Demir, Zülfiye Melis
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2016
)
2013-2018 yılları arasında öğretmenlik mesleğine yönelik tutum temalı lisansüstü tezlerin incelenmesi
Pıçakçı, Süleyman
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2019
)
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
Keser, Kemal Şahin
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
İlköğretim öğrencilerinin matematik ve problem çözmeye ilişkin inançlar ile tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
Uğurluoğlu, Elif
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
Beyin temelli öğrenme yaklaşımına göre fen ve teknoloji öğretiminin akademik başarı ve tutum üzerine etkisi
Yücel, Ceren
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2011-02
)
Kuantum öğrenme modeline dayalı fen ve teknoloji eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarı, derse yönelik tutum ve kendi kendine öğrenme becerileri üzerine etkisi
Ay, Yusuf
(
ESOGÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü
,
2010
)
Kuantum öğrenme yaklaşımının ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin matematiğe ilişkin tutum, kaygı düzeyleri ve akademik başarıları üzerine etkisi
Girit, Dilek
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2011
)
İşbirliğine dayalı öğrenmenin fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
Özçelik, Aynur
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2007
)
Stem odaklı öğretim süreçlerinde öğrencilerin matematiksel muhakeme, matematiğe yönelik tutum ve özyeterliliklerinin incelenmesi
Koçyiğit, Şule
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2019
)
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
|
Yönerge
|
Kılavuz
|
İletişim
|
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Keşif
Yazar
Kaşarcı, İsmail (2)
Ay, Yusuf (1)
Demir, Zülfiye Melis (1)
Girit, Dilek (1)
Keser, Kemal Şahin (1)
Koçyiğit, Şule (1)
Pıçakçı, Süleyman (1)
Uğurluoğlu, Elif (1)
Yücel, Ceren (1)
Özçelik, Aynur (1)
Konu
Tutum (11)
Akademik Başarı (4)
Attitude (4)
Başarı (3)
Academic Achievement (2)
Kalıcılık (2)
Kuantum Öğrenme (2)
Atti Tude (1)
Attitude Towards Profession (1)
Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi (1)
... Daha fazla
Yayın Tarihi
2020 - 2021 (1)
2010 - 2019 (7)
2007 - 2009 (3)