ESOGÜ Akademik Açık Erişim Sistemi
Ara
Giriş
English
Türkçe
Ana Sayfa
→
Enstitüler
→
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filtreler
Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.
Güncel Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Yeni Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Bölüm için toplam 10 sonuç üzerinden gösterilen 10 öğe.
(0.178 saniye)
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
1
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
Sekizinci sınıf öğrencilerinin bilimsel okuryazarlık düzeyleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Tezgören, Işıl
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2015
)
Dördüncü sınıf öğrencilerinin sembolik, sayısal ve sözel biçimde verilmiş problemleri çözme ve kurma becerilerinin incelenmesi
Kartal, Emine
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2017
)
İlköğretim öğrencilerinin matematik ve problem çözmeye ilişkin inançlar ile tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
Uğurluoğlu, Elif
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
Matematiksel modelleme yaklaşımının öğretim ortamında kullanılmasının 7.sınıf öğrencilerinin problem çözme ve üst düzey düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi
Mengi, Buket
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2019
)
6. sınıf öğrencilerinin işlem önceliğine yönelik problem çözme ve kurma becerilerinin incelenmesi
Bağdat, Ayşe
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2020
)
İlköğretim II. kademe öğrencilerinin problem çözmedeki kavram yanılgıları
Yılmaz, Senem
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2007
)
Çalışma yaprakları destekli problem çözme stratejilerinin öğretiminin öğrenci başarısına etkisi
Yaşa, Elif
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2010
)
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin problem çözme sürecini bilme ve uygulama düzeylerinin araştırılması
Töre, Canan Gürcan
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2007
)
Altıncı sınıf öğrencilerinin problem çözmede matematiksel düşünmeyi kullanma durumları
Karakoca, Ayşe
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2011
)
İlkokul matematik ders kitaplarındaki problemlere eşlik eden görsellerin incelenmesi ve öğretmenlerin görsel kullanımına yönelik görüşleri
Yorgun, Büşra Nur
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2021
)
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
1
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
|
Yönerge
|
Kılavuz
|
İletişim
|
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Keşif
Yazar
Bağdat, Ayşe (1)
Karakoca, Ayşe (1)
Kartal, Emine (1)
Mengi, Buket (1)
Tezgören, Işıl (1)
Töre, Canan Gürcan (1)
Uğurluoğlu, Elif (1)
Yaşa, Elif (1)
Yorgun, Büşra Nur (1)
Yılmaz, Senem (1)
Konu
Problem Çözme (10)
Problem Solving (5)
İlkokul Matematik Eğitimi (2)
Primary School Mathematics Education (2)
Problem (2)
Problem Kurma (2)
Problem Posing (2)
4.Sınıf Matematik Dersi (1)
4th Grade Mathematics (1)
Bilimsel Okuryazarlık (1)
... Daha fazla
Yayın Tarihi
2020 - 2021 (2)
2010 - 2019 (5)
2007 - 2009 (3)