ESOGÜ Akademik Açık Erişim Sistemi
Ara
Giriş
English
Türkçe
Ana Sayfa
→
Enstitüler
→
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filtreler
Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.
Güncel Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Yeni Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Bölüm için toplam 12 sonuç üzerinden gösterilen 10 öğe.
(0.449 saniye)
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
Zihin yetersizliği olan çocukların sayı hissini geliştirmede doğrudan öğretim yöntemine dayalı etkinlik paketinin etkililiği
Yılmaz Yenioğlu, Büşra
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2019
)
Zihin yetersizliği olan çocukların sayı hissini geliştirmede doğrudan öğretim yöntemine dayalı etkinlik paketinin etkililiği
Yenioğlu, Büşra Yılmaz
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2019
)
Sekizinci sınıf öğrencilerinin özdeşlik konusu erişilerine görselleştirmenin etkisi
Şan, İsmail
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
Yedinci sınıf matematik dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
Avcu, Tevfik
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2009
)
Sekizinci sınıf öğrencilerinin olasılık konusundaki hataları ve kavram yanılgıları
Dereli, Ayşe
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2009
)
Altıncı sınıf matematik öğretmenlerinin matematik dersi öğretim programına ilişkin görüşleri
Sarıer, Yılmaz
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2007
)
6. sınıf matematik öğretim programında işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin kullanılabilirliğine ilişkin öğretmen görüşleri
Erdoğan, Fatma
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2007
)
Çalışma yaprakları destekli problem çözme stratejilerinin öğretiminin öğrenci başarısına etkisi
Yaşa, Elif
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2010
)
7. ve 8. sınıf öğrencilerinin tam sayılar konusunda karşılaştıkları güçlükler
İşgüden, Elif
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin düşünme becerileri öğretimine ilişkin görüşleri (İzmir ili örneği)
Emer, Ayşegül
(
ESOGÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü
,
2007
)
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
|
Yönerge
|
Kılavuz
|
İletişim
|
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Keşif
Yazar
Avcu, Tevfik (1)
Dereli, Ayşe (1)
Emer, Ayşegül (1)
Erdoğan, Fatma (1)
İşgüden, Elif (1)
Kaya, Sultan (1)
Sarıer, Yılmaz (1)
Türk, Nilay (1)
Yaşa, Elif (1)
Yenioğlu, Büşra Yılmaz (1)
... Daha fazla
Konu
Matematik Öğretimi (12)
Direct Teaching Method (2)
Doğrudan Öğretim Yöntemi (2)
İlköğretim Matematik Öğretim Programı (2)
Intellectual Disabilities (2)
Number Sense (2)
Panamath (2)
Sayı Hissi (2)
Teaching Math (2)
Zihin Yetersizliği (2)
... Daha fazla
Yayın Tarihi
2020 - 2021 (1)
2010 - 2019 (4)
2007 - 2009 (7)