ESOGÜ Akademik Açık Erişim Sistemi
Ara
Giriş
English
Türkçe
Ana Sayfa
→
Enstitüler
→
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filtreler
Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.
Güncel Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Yeni Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Bölüm için toplam 16 sonuç üzerinden gösterilen 10 öğe.
(0.206 saniye)
Toplam kayıt 16, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
Okullarda hesap verebilirlik politikaları : bir yapısal eşitlik modelleme çalışması
Erdağ, Coşkun
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2013
)
İngiltere’deki öğretmenlerin çokkültürlü öğretim yeterlikleri ile türk öğrencilerin kültürleşme tercihlerinin okula aidiyet duygusu ve akademik başarıyla ilgisi
Kılıçoğlu, Gökhan
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2014
)
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisi: bir meta-analiz çalışması
Kaşarcı, İsmail
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2013
)
Eğitsel bilgisayar oyunlarıyla destekli matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve duyuşsal özelliklerine etkisi
Şahin, Hatice Büşra
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2016
)
Deneme sınavlarının hazırlık sınıfı öğrencilerinin başarı, güdüleme ve yıl sonu sınav kaygısı düzeylerine etkisi
Yaşın, Elif
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2016
)
Ortaokul öğrencilerinin TEOG başarısına etki eden faktörlerin çok düzeyli analizi
Akay, Emel
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2017
)
Ortaokul İngilizce öğretmenlerinin program uygulama yaklaşımlarının öğrencilerin motivasyonlarına ve akademik başarılarına etkisi
Ercan, Gülçin Çeliker
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2019
)
Yükseköğretimde öğreenci bağlılığının araştırılması
Bilir, Burcu
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2020
)
Fen öğretiminde artırılmış gerçeklik uygulamalarının 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi
Yıldırım, İsmet
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2020
)
Kuantum öğrenme modeline dayalı fen ve teknoloji eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarı, derse yönelik tutum ve kendi kendine öğrenme becerileri üzerine etkisi
Ay, Yusuf
(
ESOGÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü
,
2010
)
Toplam kayıt 16, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
|
Yönerge
|
Kılavuz
|
İletişim
|
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Keşif
Yazar
Kaşarcı, İsmail (2)
Akay, Emel (1)
Ay, Yusuf (1)
Bilir, Burcu (1)
Demir, Sibel (1)
Ercan, Gülçin Çeliker (1)
Erdağ, Coşkun (1)
Girit, Dilek (1)
Kılıçoğlu, Gökhan (1)
Mercan, Hatice Beyza (1)
... Daha fazla
Konu
Akademik Başarı (16)
Academic Achievement (11)
Tutum (4)
Academic Success (3)
Attitude (2)
Kalıcılık (2)
Kuantum Öğrenme (2)
Matematik Eğitimi (2)
Retention (2)
Academic Motivation (1)
... Daha fazla
Yayın Tarihi
2020 - 2021 (6)
2010 - 2019 (10)