ESOGÜ Akademik Açık Erişim Sistemi
Ara
Giriş
English
Türkçe
Ana Sayfa
→
Enstitüler
→
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filtreler
Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.
Güncel Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Yeni Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Bölüm için toplam 2 sonuç üzerinden gösterilen 2 öğe.
(0.026 saniye)
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
1
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
Öğretmenlerin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) becerilerinin uygulama modeli bağlamında değerlendirilmesi
Ay, Yusuf
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2015
)
Kuantum öğrenme modeline dayalı fen ve teknoloji eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarı, derse yönelik tutum ve kendi kendine öğrenme becerileri üzerine etkisi
Ay, Yusuf
(
ESOGÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü
,
2010
)
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
1
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
|
Yönerge
|
Kılavuz
|
İletişim
|
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Keşif
Yazar
Ay, Yusuf (2)
Konu
Akademik Başarı (1)
Attitude Towards Technology (1)
FATIH Project (1)
FATİH Projesi (1)
Fen Eğitimi (1)
Kendi Kendine Öğrenme Becerileri (1)
Kuantum Öğrenme (1)
Teacher Training (1)
Technological Pedagogical Content Knowledge (1)
Technology Integration (1)
... Daha fazla
Yayın Tarihi
2015 (1)
2010 (1)