ESOGÜ Akademik Açık Erişim Sistemi
Ara
Giriş
English
Türkçe
Ana Sayfa
→
Enstitüler
→
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
→
İlköğretim Anabilim Dalı
→
İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi B. D. Koleksiyonu
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filtreler
Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.
Güncel Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Yeni Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi B. D. Koleksiyonu: Koleksiyon için toplam 4 sonuç üzerinden gösterilen 4 öğe.
(0.071 saniye)
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
1
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
Keser, Kemal Şahin
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
Beyin temelli öğrenme yaklaşımına göre fen ve teknoloji öğretiminin akademik başarı ve tutum üzerine etkisi
Yücel, Ceren
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2011-02
)
Kuantum öğrenme modeline dayalı fen ve teknoloji eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarı, derse yönelik tutum ve kendi kendine öğrenme becerileri üzerine etkisi
Ay, Yusuf
(
ESOGÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü
,
2010
)
İşbirliğine dayalı öğrenmenin fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
Özçelik, Aynur
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2007
)
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
1
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
|
Yönerge
|
Kılavuz
|
İletişim
|
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Keşif
Yazar
Ay, Yusuf (1)
Keser, Kemal Şahin (1)
Yücel, Ceren (1)
Özçelik, Aynur (1)
Konu
Tutum (4)
Başarı (3)
Akademik Başarı (1)
Beyin Temelli Öğrenme (1)
Birleştirme Tekniği (1)
Brain-based learning (1)
Fen Eğitimi (1)
Fen ve Teknoloji Öğretimi (1)
İşbirligine Dayalı Öğrenme (1)
Kalıcı Ögrenme (1)
... Daha fazla
Yayın Tarihi
2011 (1)
2010 (1)
2008 (1)
2007 (1)