ESOGÜ Akademik Açık Erişim Sistemi
Ara
Giriş
English
Türkçe
Ana Sayfa
→
Enstitüler
→
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
→
İlköğretim Anabilim Dalı
→
İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi B. D. Koleksiyonu
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filtreler
Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.
Güncel Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Yeni Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi B. D. Koleksiyonu: Koleksiyon için toplam 17 sonuç üzerinden gösterilen 10 öğe.
(0.182 saniye)
Toplam kayıt 17, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
Sekizinci sınıf öğrencilerinin bilimsel okuryazarlık düzeyleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Tezgören, Işıl
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2015
)
Ortaokul sekizinci sınıf öğrencilerinin fen bilimlerine yönelik 21. yüzyıl beceri düzeylerinin ölçülmesi
Karakaş, Münevver
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2015
)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir su kullanımına yönelik farkındalıklarının geliştirilmesi
Çankaya, Cemile
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2014
)
Çoklu zeka ve disiplinler arası yaklaşım temelli fen ve teknoloji dersi ve uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşleri
Çelik, Kübra
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2014
)
İlköğretim öğrencilerinin çevreye yönelik bilgi ve tutumlarına çevre koruma kulübü’nün etkisi
Mete, Ali
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2014
)
Fen laboratuvarında sınıf öğretmeni adaylarına uygulanan argümantasyon ve proje tabanlı öğretim yöntemlerinin etkililiğinin incelenmesi
Karaer, Gamze
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2016
)
Fen eğitimi araştırmalarının karakteristik özellikleri : ulusal ve uluslararası bir çözümleme
Karaman, Hilal
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2016
)
Kırsalda fen ve teknoloji dersi öğrenme ortamlarının yapılandırmacı öğrenme açısından değerlendirilmesi
Kaplan, Meryem
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2010
)
İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Biyolojik Çeşitliliğe Yönelik Bilgi, Değer ve Davranış Düzeyleri
Ateş, Meryem
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2010
)
Beyin temelli öğrenme yaklaşımına göre fen ve teknoloji öğretiminin akademik başarı ve tutum üzerine etkisi
Yücel, Ceren
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2011-02
)
Toplam kayıt 17, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
|
Yönerge
|
Kılavuz
|
İletişim
|
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Keşif
Yazar
Yücel, Ceren (2)
Ateş, Meryem (1)
Avcı Ünal, Özlem (1)
Ay, Yusuf (1)
Kaplan, Meryem (1)
Karaer, Gamze (1)
Karagöz, Funda (1)
Karakaş, Münevver (1)
Karaman, Hilal (1)
Kılıç, Burcu (1)
... Daha fazla
Konu
Fen Eğitimi (4)
Fen ve Teknoloji (3)
Fen ve Teknoloji Öğretimi (3)
Science Education (3)
Başarı (2)
Beyin Temelli Öğrenme (2)
Brain-based learning (2)
Fen Öğretimi (2)
Kırsal (2)
Science and Technology (2)
... Daha fazla
Yayın Tarihi
2016 (2)
2015 (2)
2014 (3)
2011 (4)
2010 (6)