ESOGÜ Akademik Açık Erişim Sistemi
Ara
Giriş
English
Türkçe
Ana Sayfa
→
Enstitüler
→
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
→
İlköğretim Anabilim Dalı
→
İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi B. D. Koleksiyonu
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filtreler
Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.
Güncel Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Yeni Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi B. D. Koleksiyonu: Koleksiyon için toplam 15 sonuç üzerinden gösterilen 10 öğe.
(0.16 saniye)
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin fen bilgisi dersinde öğrenme stratejilerini kullanma düzeyleri
Karalar, Füsun
(
ESOGÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü
,
2006
)
Đlköğretim 6. ve 7. Sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
Çengelci, Esra
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
6. Sınıf Matematik Ders Öğretim Programının Uygulanabilirliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Akkaya, Ali Osman
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
Milli eğitim müdürlüklerince uygulanan seviye tespit sınavının fen ve teknoloji öğretim programının amaçlarını gerçekleştirmesine uygunluğu
Özkan, Senem
(
ESOGÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
Đlköğretim okullarındaki öğrenci ve öğretmenlerin sahip oldukları okul algıları ile ideal okul algılarının metaforlar (mecazlar) yardımıyla analizi
Aydoğdu, Elif
(
ESOGÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde başarı, tutum ve kalıcı öğrenmeye etkisi
Keser, Kemal Şahin
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
Yaratıcı düşünmeye dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerinyaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerine etkisi
Öztürk, Sinem Karataş
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2007
)
İlköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde bilimsel süreç becerilerini kazanma düzeyleri
Öztürk, Nurhan
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2008
)
Bilgisayar destekli fen ve teknoloji öğretiminin öğrencilerin ?yaşamımızı etkileyen manyetizma? ünitesindeki akademik başarılarına, tutumlarına ve bilimsel düşünme becerilerine etkisi
Derviş, Nurhan
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2009
)
İlköğretim 4. ve 5. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri (Kütahya il örneği)
Aydın, Özge
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2007
)
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
|
Yönerge
|
Kılavuz
|
İletişim
|
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Keşif
Yazar
Akkaya, Ali Osman (1)
Aydoğdu, Elif (1)
Aydın, Özge (1)
Derviş, Nurhan (1)
Dönmez, İsmail (1)
Karademir, Ersin (1)
Karalar, Füsun (1)
Keser, Kemal Şahin (1)
Keskin, Hande (1)
Yurttepe, Saide (1)
... Daha fazla
Konu
Fen ve Teknoloji (3)
Başarı (2)
Bilimsel Süreç Becerileri (2)
Fen Bilgisi (2)
Fen ve Teknoloji Dersi (2)
Science and Technology (2)
Tutum (2)
Bilgisayar Destekli Öğretim (BDÖ) (1)
Bilimsel Okuryazarlık (1)
Birleştirme Tekniği (1)
... Daha fazla
Yayın Tarihi
2009 (2)
2008 (8)
2007 (4)
2006 (1)