ESOGÜ Akademik Açık Erişim Sistemi
Ara
Giriş
English
Türkçe
Ana Sayfa
→
Enstitüler
→
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
→
Özel Eğitim Anabilim Dalı
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filtreler
Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.
Güncel Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Yeni Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın Tarihi
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit değildir
ID içermez
Özel Eğitim Anabilim Dalı: Bölüm için toplam 2 sonuç üzerinden gösterilen 2 öğe.
(0.028 saniye)
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
1
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
İşitme yetersizliği olan öğrencilere kaynaştırma ortamlarında uygulanan akıcı okuma çalışmalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
Tutuk, Tüncay
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2017
)
Genel eğitim ortamlarında özel gereksinimi olan öğrencilerin dersle ilgilenme davranışı üzerinde kendini izleme stratejisinin etkililiği
Sayar, Kübra
(
ESOGÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
,
2020
)
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
1
Sıralama Seçeneği:
İlgi
Başlık Artan
Başlık Azalan
Y.Tarihi Artan
Y.Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
|
Yönerge
|
Kılavuz
|
İletişim
|
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Keşif
Yazar
Sayar, Kübra (1)
Tutuk, Tüncay (1)
Konu
Inclusion (2)
Akıcı Okuma (1)
Dersle İlgilenme (1)
İşitme Yetersizliği Olan Öğrenciler (1)
Kaynaştırma (1)
Kaynaştırma/Bütünleş Tirme (1)
Kendini İzleme Stratejisi (1)
On-Task Behavior (1)
Reading Fluency (1)
Self-Monitoring Strategy (1)
... Daha fazla
Yayın Tarihi
2020 (1)
2017 (1)